Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Monday, January 12, 2009

exam

这个星期四
我爸爸的公司
在美国那有个大考
然后我爸爸的上司就派我爸爸去考
不过
这次的考试有点难
因为这次的考试是给
Civil Engineering(CE)的
不过我爸爸他并不是
做这一行
我爸是做Electronic Engineering(EE)
所以我爸爸读了2个月
到现在还有很多都还没读进脑
因为我爸爸根本就不懂那本书再写什么
说到那本书。。~~
那本书真的很厚
里面也很多字
我看了两页就头晕了
真搞不懂为什么
爸爸的上司要派我爸爸去考
爸爸因为这个试
身体和精神也变得很落
爸爸还说他在开会时
那个上司也大大声说
爸爸他一定会考到
所以我爸爸他的压力更大
但我做儿子的
什么也帮不到
只能在爸爸背后默默的支持他

迷糊小子

No comments: