Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Thursday, January 22, 2009

对不起Billy

本来今天Billy
有跟我们练球
但是今天早上我起来时
妈妈突然叫我去帮她
...
我好像不能推哦
所以我赶快的SMS给Billy
SMS了billy不久
国杰突然又打给我
他说他不能去因为
他眼睛痛
他叫我跟Billy说
因为我自己也没去
所以我叫他自己跟Billy说
~~~
今天我也只是做半天就回了
~~~
在那真的超闷
我很少跟那边的员工谈天
因为我在那跟几个员工不ngam
~~~

迷糊小子

No comments: