Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Thursday, January 22, 2009

朋友

刚刚我的朋友
来我家拿东西
我也赶快画几幅画给他看
他也给了我很多idea
哈哈
他是我最好的朋友
我们认识了大概都有16年了
他也是一位非常厉害的画家
可惜的是
他没办法发挥他的天分
他本来想当日本漫画家
不过他没本钱
可惜可惜

他来到后
我们又开始说废话了
只是谈天也谈了好几个小时
不要说在家里面谈
只是说在门口那也谈了1个小时多
哈哈
他每次来我们都有无限的话题
所以我们每次谈到不想回家

迷糊小子

No comments: