Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Monday, January 12, 2009

开学了

今天开学了
还以为有点不同
还不是一样老样子
进到班就等放学
不过
今天我朋友叫我去打机
但我却没跟他们去
还要谢谢两位可爱的女生
如果不是她们说要我载她们回家
如果不是她们
我可能会忍不住跟他们去打机
不过还没载她们前
我是有点头痛的
不过
载了她们回家
我的头痛没了
伤风和咳嗽都好像好了
哈哈哈
可能我比较少讲话
所以
她们也问我很多问题
那些问题是
以前都很少人问我的
所以我也不知道
要怎样回答
问题
其中一个问题
(你平时在家会做什么)
(我想了很久也没有回答)


迷糊小子

No comments: