Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Friday, December 19, 2008

嘻嘻

今天一起床
我的伤风好了一点点
我在这感谢所有昨天祝福我的人


啊...
虽然鼻涕是没流了
但却好像生病了
今天又轮到我婆婆伤风
是不是这几天的天气不好呢?
还是…我们整家人体质差了?

爸爸他今天从Johor那回来了
哈哈
好开心
虽然说爸爸只去了那两天

不过感觉上
爸爸好像去很久很久
嘻嘻~为了欢迎爸爸回来我做了一些东西给爸爸吃

爸爸一回到家就
带我弟弟去银行开户口了
开了户口后,我们就去我家附近的Carefour
买弟弟明年的白衣
买菜和干粮

YEAH
爸爸说
他明天要亲自下厨哦
不知道爸爸又会做些什么样的食物出来~
好期待哦~~

迷糊小子

No comments: