Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Thursday, December 18, 2008

辛苦~~~真辛苦~~

我好像感冒了哦
可怜可怜
一大早起来
鼻涕就一直流
好辛苦啊
好久没试过这样了
我想应该是我不够睡的关系
因为昨天凌晨2点多
青龙突然打来给我
他打来问我:"华第,华第。。。你在睡觉啊"
废话。。。凌晨两点多当然在睡觉啦
不然在那干吗?
接了电话后就睡不着了
在床那转来转去
HAIZ
想不到一通电话
就搞到我这样了
无论是吃伤风药,擦伤风膏
还有很多奇奇怪怪的方法
都没办法治好
看来。。。。
又好像以前那样了
整个礼拜都伤风
T.T

迷糊小子

1 comment:

❤ YinG ❤ said...

hmm then i oso wanna try to call u at midnight~
sounds fun~!