Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Saturday, December 20, 2008

白痴的一天

昨天又有一个超非的事情发生
一个无聊白痴的人打来
问我一点无聊的问题
拜托
我自己都已经病到要死要死了
那里有时间理你们俩个人的东西

事情的经过就是这样了~~
我昨天大概6点多又爬起来玩电脑(MINI game)(The Last Stand 2)
但我玩玩下的时候突然

(MSN)(*bing bong*)
X : 弟~~
我: ??
X : (我也忘了她说什么)
(直接跳到重点吧)
我 : wat happen?
X : I duno wat to do
我 : do wat?
X : 你觉得他怎样。
我 : good lor. Care abt u. handsome. Bla bla bla……..(这个是侯我头非常痛了, 很想关机,但又不能)
X : ………..
我 : now ur turn .tell me the reason y u feel like that~
X : I only hav 2 reason. The 1st is …my family….but time can cure every thing. The 2nd thing is our private thing
(还有很多东西。在我记忆里全是家庭的东西,至于他们两个的东西我一点也不知)
我 : 不要想太多吧,don’t think bad thing and try to remember all the good thing, but u nid to try to force urself to forget the bad and if u think u wan die again I will knock ur head. BB

然后我将就去睡觉了
大概11点多
那个傻老来了
一打来就问我白痴的东西
说什么你们俩个人的东西
拜托
我一点也不知到你要我怎样告诉你
好吧你要结束我们之间的友谊
就结束吧
你们的事情根本就不管我的事
如果说我们的友谊结束了
你们俩人会好过一点
那你不用说,我自己走

无聊的一天又过了
新的一天又在开始了
爸爸一大早就跑来摸摸我的头
然后问我有好一点吗?
嘻嘻
我的病是好多了

X(我3姐Berry)
傻老(姐男友Albert)
迷糊小子

No comments: