Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Tuesday, September 1, 2009

郡城日

(3kingdom)
昨天发现有一个郡城
好像没玩了~
所以我大胆的像我小号的盟主提出不可能的要求
就是~~
哈哈
占领♀☆小晴☆♀ 的郡城(现在想起来有点恐怖,简直是在找死啊!)
~~~~
今天早上大约7~8点我就开始第一步
先去试试占领~
很成功~根本没难度。。。
过后就我和Vincy^^一起轮流打~~
到最后Vincy也成功成功拿下~!
[系统]郡城 允吾 (45,175) 被 Vincy^^ 成功占领

~~~
不过~
恐怖的事情发生了~!
♀☆小晴☆♀然密Vincy~!!!!

[♀☆小晴☆♀]对你说:now,i use my fren acc come take back
[♀☆小晴☆♀]对你说:u up ur jue wei 1st
[♀☆小晴☆♀]对你说:10pm i take back~~

以上的对白~证明了~♀☆小晴☆♀是善良的人。。。
如果换是我~
我会慢慢折磨到那个人不想玩

跪在我面前说对不起。。。。
~~~~
That all....hehe
Good Night

迷糊小子

No comments: