Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Wednesday, July 29, 2009

What The #$%^

嘿~妈妈逼我去AUS那读书。。。
我不要啦~!
我不要重头来过
我不要做part time
我不要边读边打工
(等等)
我现在刚刚有一个新的同伴
刚刚设立了自己的生活
刚刚有了自己的一个人生计划

我不想将快改变这些新同伴,生活,计划
我知道人生都一直在改变,
我们也应该要适应所有新的东西
应该学习怎样适应
还有~我也知道父母做的都是为子女好
因为父母都会说:"son~this is for your own good!"
我明白他们所为我们做的东西

但我相信~我有我自己的权利选择我要的东西
我相信我在这也可以做到在外国的东西!


迷糊小子

No comments: