Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Tuesday, February 10, 2009

哎哟

昨天我买了新的电话
~w910i~
为什么会选这架机呢?
因为我之前也有问过很多朋友
他们都说这架机不错
所以我就买这架机了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不过因为我班有位女同学(小妹妹)
也是用这架机
所以今天我回到学校时
班上有几位同学就跟我开玩笑了
说是情女机 @@"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今天的科也很有趣
因为老师都有说笑话
另外
今天的PLT是玩游戏不是上课
XD
本来我和朋友打算上半堂科就走
不过因为今天是玩游戏
所以我们也把课上完

迷糊小子

No comments: