Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Sunday, October 18, 2009

~无知~

呜呜~~
我很无知
什么也不会
连弟弟懂的~会的~
我都不会

可怜~真的很可怜~
自己的麻烦也要找弟弟来帮忙!

这是什么道理~!
前天我还把弟弟气到

有话不能说~

想骂不能骂~

想打不能打~

啊~
我真的很没用~
自己的东西为什么要靠弟弟叻?
啊~
我真的很无知~
简单的东西为什么要靠弟弟叻?
~~~~~~

找弟帮忙,弟能得到什么?

我找弟帮忙,弟得到什么好处?

他要帮的~已经帮了~提示给了~答案也写出来了~
但~为什么~还不明?为什么!
不然将吧~叫他来帮完全部!



迷糊小子

No comments: