Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Wednesday, May 27, 2009

回来了

刚从camp回来~!
真的很累~!
CAMP的生活~
还好啦。。。。不会很烂
差不多都和上次一样
只是这次我们的camp是超多人~!
还有我们的活动也很少(4个罢了)
4个活动里我只玩了3个
(因为有一个活动难度很高,所以我不玩)
在这3个活动里
我的手脚都受伤了~!
。。。。。。。。。。。。。
在5月25日那天的晚上
真的很谢谢我的朋友~~
他们在这种地方也想到办法帮我庆祝。。。。
哈哈~
虽然只是一个小小的蛋糕~~但我也很开心了~~~
还有谢谢我的"哎呀姐姐"她也送了一个小小的礼物给我~
哈哈~~
。。。。。。。。。。。。。

迷糊小子

No comments: