Rich PTC

At home nothing to do? Want to earn some extra money? Need a part time job? Contact me if u want
The process of earning real cash with us is as simple as browsing the internet--which you are already doing! You will earn $1 for every link you click and $10 for every site you join through RichPTC
http://www.richptc.com/index.php?ref=mihuqq

Thursday, April 16, 2009

白痴的妹妹

今天我在家没什么东西做
所以也跟弟弟说好了等他回来的时候
我们一起扶面膜
说到这个面膜就心痛
我叫弟弟的朋友从台湾那买回来的面膜
还等了2个多月
今天我一打开~
突然发现不见了3片~!
原来是被我那个妹妹偷用了~!
妈得~!没我问过我就拿我的东西来用!
我弟弟好声好气跟她说时
她还骂我的弟弟!
顶你的肺~!
我不出声就当我死的哦~!
不过我弟弟还低声下气的问她
我真的忍不住,所以跑过去骂她
真不爽~!我的面膜被她用了将多
现在也只剩5片
今天没得用了
因为心情不好
不写了~今天到此为止

迷糊小子

No comments: